• Zwroty i reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zdarzy się ,iż zakupiony towar nosi podstawy do reklamowania go to mogą Państwo to uczynić.

W celu złożenia reklamacji, prosimy o wysłanie maila na adres sklep@ekoyou.pl z prośbą o przesłanie formularza reklamacyjnego. Po wypełnieniu formularza prosimy o przesłanie produktu wraz z dowodem zakupu na adres:

Passion
ul. M.Reja 31/10
87-100 Toruń
 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Zostaną Państwo poinformowani e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Zwroty

Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając maila na adres sklep@ekoyou.pl. W mailu prosimy zawrzeć numer zamówienia, produkt, wyjaśnić powód zwrotu oraz podać numer konta na który ma być dokonany zwrot pieniędzy.

Produkt prosimy odesłać wraz z oryginałem fv, paragonu fiskalnego na adres:

Passion, ul. M.Reja 31/10, 87- 100 Toruń

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, być czysty, bez uszkodzeń. Produkt powinien być kompletny tj. z dołączonym oryginalnym opakowaniem, metkami i zawieszkami do metek. Zwrot należności za zamówienie oraz za przesyłkę*, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu wraz zamówionym towarem.

*Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości, jeśli tak nie jest koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.